Egy (kettő, három) gyönyörű nap

2008.04.21. 17:36 | Eva.Katus | 1 komment

KÉPEKKÉPEKKÉPEK!!! is vannak ;-)

TEGNAP VOLTAM GYULÁÁÁÁÁÁN NEOTON FAMÍLIA SZTÁRJAI KONCERTEEEEEEEN!!! Fenomenális.... Fantasztikus... csodálatos... káprázatos.... GYÖNYÖRŰ VOLT!!
Az elején fellépő kudarcokat, bakikat és koppanásokat nem is említeném, mivel minden jó, ha a vége jóóó ;-)
Akkor képek:

 Na szóval. Ez a kép, kérem még itthon készült.    Elméletileg véletlenül, vagy mi... a lényeg: meg    kellett igazítani a macskasrác bundáját.


 Még mindig itthon :) Ez már olyan összebújós  beállított kép, de most komolyan! TÖK JÓ LETT! Imádom a cicafiút (L) :)






 Ééééééééééééééés íííííííííííígeeeeen, még ez is itthon... :) Szintén összebújós, szerelmes, átölelgetős kép ;-)



 Itt is szerelmes, bár kicsit elnevetett... :) De a Zola rajta van, s ez a lényeg ;-) (Szeretem ám!!)


 És még itt is együtt vagyunk! :D Ez már Gyulán készült, a tökéletes fotós természetesen a Halász Péter (alias Monseiur Lukaveer Dezevlé). Már úúúton a koncertreeee!!!!
És csak fokozódik a hangulat :)



 Ééééés, hajajjjj, meg sóóóhaaaj, itt a Petyaaaaa (meg én, de az nem olyan fontos...) Ez már a koncert helyszínén, a vár mellett, vagy mi... :)
MÁSFÉL ÉV UTÁÁÁÁN!!!


 Jaj, mekkora hoppácska!! Mit csinál az informatikus koncert után? Természetesen fényképez XD
Bal oldalt egy Ádám, aki egyébként nem ilyen alacsony, meg nem is áll ilyen görbén, csak szegény mankóval járkált, merthát nem jött össze neki a síelés... Vége volt a koncertnek, mire felért a színpadra.. najóóóó, nem. Nélküle úgyis üres a Place Pigalle (by Éva :D)



Igenigen, itt meg egy Dávid. (Aki az Éva fia, de természetes, hogy ezt mindenki tudja.) A családi hátterén kívül még érdemes (meg kötelező is :D) elmondni, hogy kedvenc dobos, plusz ROHADTUL ÜGYES!!!! Hát leesett az állam a dobszólónál... (nem a Magyar Állam, hanem a sajátom... ami ide van nőve az arcomhoz...) Jah, és olyan kiváltságos helyzetben voltam, hogy megnézhettem egy saját készítésű videóját, hát... az tuti, hogy nem fogom elfelejteni XD



















Jaaaaa, közös a Dáviddal és a Petyával... olyan arcot vág a Dávid, hát tööök jó :)


Közös az Öcsi bácsival (basszusgitáros), igazából rajtam kívül mindenki elég gáz arcot vág, no de mindegy. Különben nem vagyok egoista XD
Akkora jófej ember, hát kész :) Összesen úgy két mondatot beszélhettünk, de kockásra nevettem magam :)


Szintén Öcsikével, és a Petyával :)
Na mindegy, nem fotogén az Öcsi, van ilyen.


Egy "csakúgy" kép a Petyával... :) Itt meg az én arcom cinkes, de túlélhető, égtem már nagyobbat is.
A kép koncert után született, én már nem is tudom, hogy hol... El volt véve az eszem... :)


Egy legális csók két Évás pillanat között... :) Mielőtt bárki kérdezné, hogy kivel... khm... hát a Zolácskával :)


EGY PETYA ÉS EGY ÉÉÉVA!!! Nincs mit hozzáfűznöm, tökéletes kép, két tökéletes alannyal :) (L)


Itt pedig én az Évával... :) A kép nem a legjobb, de a pillanat sokkal többet ért... (még egy tömb marcipánnál is... ilyet meg ritkán mondok!!!... mindegy, úgysem értitek...)
Akkor is szeretem, és kész, nem érdekelnek a "fúj neoton" meg "hú de gáz" és a "mekkora ciki" beszólások.




















Életem két szerelme, két tökéletes csillaga, két fantasztikus része... :)
Nos... ők ketten azok, akiket soha-soha-soha-soha nem fogok elengedni..


És az este legszebb pillanata... (számotokra biztos a legviccesebb is....)
És igen, így örül nekem!! ÉS IMÁDOM!!!!!
I
M
Á
D
O
M
!
!
!
!


A bejegyzés trackback címe:

https://evakatus.blog.hu/api/trackback/id/tr89435724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melcsi 2008.07.24. 22:22:57

Szijó!Nagyon jó a blogod Katus!
Nagyon ügyes vagy!
puszi Melcsi
süti beállítások módosítása