Vegyes...

2008.04.04. 17:09 | Eva.Katus | 2 komment

A napom torokfájósan kezdődött, úgyhogy a mai suliba menést elhanyagoltam... picit tovább aludtam, aztán kb. 4 órán át Strongholdoztunk a Zolával. :-) Jött egy apró összetűzés, majd egy könnyes békülés, ami nem békülés volt, csak tisztázás, mivel össze sem voltunk veszve. Aztán elment kimittudolni, én pedig hegedűórára.
Hazafelé jövet a liftben megkérdezte a szomszéd, a hegedűm láttán, hogy járok-e zeneiskolába. Nem, az öltözetem kiegészítéseként hordok magammal hagszert, tényleg. Szerintem logikus, hogy zenesuliba járok... fárasztó....

A bejegyzés trackback címe:

https://evakatus.blog.hu/api/trackback/id/tr21411322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EeZ 2008.04.04. 18:04:08

Sajnálom az összetűzést! :'(

Imádlak! NAGYON!

ZOLA

elenior 2008.04.17. 10:55:56

Élelmes szomszédaid vannak... :D
süti beállítások módosítása