"...egy kicsit szemtelen, egy kicsit önfejű, furcsa, hogy érdekel..."

2008.03.14. 19:03 | Eva.Katus | 1 komment

Kezdeném mondjuk egy Neoton Família idézettel (mily' meglepő!!), az 'Egy kicsit szemtelen' című szám refrénjével. Aztán szűrje le mindenki magának a lényeget....

"Egy kicsit szemtelen, egy kicsit önfejű,
furcsa, hogy érdekel.
Egy kicsit felkavar, egy kicsit megzavar,
nehéz az életem.
Egy kicsi izgalom, de azért vállalom,
jól esik énnekem.
Egy kicsit várom is, de azért félek is,
nehéz az életem"

Ennyi. Na jó, nem.
Tekintve, hogy a 'Cicafiú' már leírt néhány dolgot, én csak a LÉNYEGET emelném ki: VETTEM GYANTÁT!! És mielőtt még mindenki félreértené, nem, nem, nem, nem, a lábamra jó a borotva is. Gyantára az olyan hülye kis zenészpalántáknak van szükségük, mint pl. én... mondjuk egy zongoristának totál fölösleges egy gyanta, de mint hegedűsnek, nem árt az a vonómra....
Cicafiú!! Megígértem, hogy itt válaszolok!! Tehát a kérdésedre ennyit reagálnék: "Fullra nem érdekel... majd te eldöntöd, te gyakrabban érintkezel vele."

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://evakatus.blog.hu/api/trackback/id/tr12381172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EeZ 2008.03.14. 23:00:19

Hát mit is mondjak?!?!

A 'Cicafiú' dorombol!

És egy csöppet meg van döbbenve!

De Szereti Évácskát, Imádja Évácskát és szerintem ez a lényeg!
(Tudom te jobban ;) )
süti beállítások módosítása