"...just like a flower, when winter begins..."

2008.04.03. 15:04 | Eva.Katus | 1 komment

"Fogd meg a kezemet és jöjj velem,
összeköt minket egy nagy szerelem,
nélküled félek,
így nem sokat érek."

Na szóval.Fullra tisztában vagyok vele, hogy senkit nem érdekel, de azért mesélek. Elvettem a szerelmem eszét... :) Írtam egy 4-es nyelvtandogát tegnap, ma egy tök jól sikerült törit és egy kémiát, holnap egy matek... no mindegy.
Ma elméletileg szülinapoztunk ... volna, ha a 6 tagú női bandából nem hiányzik kettő. És mivel meglepetésnek készül, a szülinaposnak persze biztos nagyon rosszul esett, hogy még csak meg sem említettük nagykorúvá válásának napját. Teljes létszám mellett pótoljuk, ígérem. :-)
Aztán lesz egy szépnek ígérkező hétvégém... :-) De ez titkos... ;-) ... azaz nem kaptam rá engedélyt, hogy leírjam, csakhogy páromtól idézzek... Lényeg a lényeg: szép lesz... :P
Csókoltatok minden erre tévedő emberkét, bár nem hiszem, hogy sokan lennének . . .



A bejegyzés trackback címe:

https://evakatus.blog.hu/api/trackback/id/tr83409702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EeZ 2008.04.03. 15:47:20

Jó lesz... ;) Az a lényeg! Szeretlek életem!
süti beállítások módosítása