... a szélmalomharc mire való?....

2007.12.12. 13:09 | Eva.Katus | Szólj hozzá!

Hű, de korán keltem! Persze az is besegített, hogy mamám egyik ismerőse hajnali 8-kor telefonált, hogy mi van mamával, aki Pesten van, és ma még nem is beszéltem vele. De azért tudjam, mi van... Már megint túl sokat várnak tőlem! ;-)
Szóval, felkeltem, megreggeliztem, s folytattam a takarítást. Már egész jó... Aztán felcuccoltam, Mp3, telefon, bérlet, pénz, és elmentem cigit venni a gyújtóm mellé. Hazajöttem, s megreggelizettem a cicákat is, mert nem emlékeztem, hogy mielőtt elmentem, adtam-e nekik... Na nem baj, kis plusz szénhidrát. Ebédre ügyesen sütöttem magamnak halat, kivételesen sikerült. Örömömben főztem hozzá rizst is, (bérizs... de mitől 'B'?) Tök finomra sikerült, úgyhogy hagytam későbbre is, hogy délután is tudjak magamnak örülni. Arra gondoltam, hogy ebéd után leülök, s nekiesek az újonnan beszerzett könyvemnek, hogy ha már takarítok, akkor rendezzem is úgy át a szobámat, ahogy azt a keletiek ajánlják. Azt is leírták, hogy ha füstölőt gyújtok, akkor utána jól szellőztessem ki a szobámat. De kéremszépen, hol itt az üzlet lényege? Áruljuk itt a japán füstölőket világba, erre kiderül, hogy a feng shui azt kívánja, hogy szellőztessük ki az illatot! Én ezt nem értem... Icám! Sok a melír! ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://evakatus.blog.hu/api/trackback/id/tr62261527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: happy
süti beállítások módosítása