Mindenféle érdekes-érdektelen, és a piros kabátos csorvási helyes gyerek

2008.03.24. 11:05 | Eva.Katus | 2 komment

Ehhh...  a tegnap reggelem CD írással kezdődött, ami csak annyiban gáz, hogy mire befejezte, én már rég nem voltam itthon. Szóval, reggel - na jó, késő délelőtt - elindultunk Gyopárosfürdőre, komolyan, még jó, hogy mentem, simán kilyukadtak volna Prágában, ha nem mondom, merre kell menni. Útba esett egy Csorvás, és hát kihasználtuk, hogy ott lakik a Zola... Érdekesen jött ki... :-) Állt szegény a buszmegállóban (szerintem úgy jó fél órája biztosan....), várt egy zöld Daewoo-t... Na, egyszer csak jött a kocsi, rávillogtunk, integetett neki 4 csaj a kocsiből, kis késéssel, de sikerült észrevennie... :) Édesem (L) Jójó, szóval mindenesetre nagyooon cukíííííí.... :-)
Hát.... Gyopáros.... az is érdekes volt :) Kezdtük azzal, hogy parkolót nem találtunk, úgyhogy beálltunk egy betonozott sártenger kellős közepére. Bent... legelsőnek beinvitáltak a férfiöltözőbe, mivel a női már tele volt. Mondjuk a férfiöltözőben úgy 2 férfi volt, meg kb. 60 nő, de lényegelen. Aztán eltévedtünk... hatalmas az az épület!!! Jó, bár rossz irányba indultunk, de akkor is... végül egy éttermen keresztül tudtunk a medencékhez jutni. Következő bukkanó az volt, hogy 3 személy helyén kb. hatan voltak, de nem baj, még éppen elfértünk. Élményfürdő, csúszda, jacuzzi, rétes, pogácsa, horzsolt könyök és vízbe hapcizás. Röviden és tömören... :-)
Visszafelé újra integettünk a Zolának, mondjuk akkor csak én tudtam, hogy ott lesz, így csak az enyém volt az öröm... :-) Bár egy idő után újra szóba került (majdnem egész nap Ő volt a téma... tuti befutó lett... ;-)), úgyhogy elmeséltem a nagy titkot: Megint ott volt....
Itthon megejtettem egy gyors hajvasalást, aztán rohantam vissza moziba. A Swarovski előtt természetes volt a nézelődés, Zolival is ott álltunk meg... :$ Na mindegy. Hazaértem... s már aludtam is... ;-)

(L)Zolácska(L) ... miért? ;'(    (24h)

A bejegyzés trackback címe:

https://evakatus.blog.hu/api/trackback/id/tr57394342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EeZ 2008.03.24. 19:03:50

És amikor megtudtam, hogy mennek Gyopira, azt gondoltam! Miért nincs kamerám ;)
Holnap már találkozunk! 13H múlva!

Imád a Cicafiú!

Eva.Katus 2008.03.24. 19:07:53

Ha lenne kamerád sem jöttél volna... :-)
Téged pedig a Cicalány... (L) ;-)
süti beállítások módosítása